You are not logged in.
Pages: 1
Topic closed
Столкнулся с такой проблемой:
При написании комментария к заявке, комментарий не приходит на email клиенту.
От клиента комментарии приходят.
Получается не работает уведомление на комментарий, при создании и решении заявки уведомление улетает клиенту.
Помогите пожалуйста, решить данную проблему.
edit :
Faced such a problem:
When writing a comment to the application, the comment does not come to the client's email.
Comments come from the client.
It turns out that the notification for the comment does not work, when the application is created and resolved, the notification flies to the client.
Please help me to solve this problem.
Offline
Please check if the mail related GLPI jobs are running and check their state. Please check also related linux logfiles under /var/log/...
Hope this helps
Offline
template language is set to "english"
If user language is set to russian, notification can not be translated and is not send.
язык шаблона установлен на "английский"
Если пользовательский язык установлен на русский, уведомление не может быть переведено и не отправляется.
Trouver la panne avant de réparer...
GLPI10.0.10 (ubuntu 22.04 PHP8.1 Mariadb10.6 ) plugins : comportements 2.7.2 reports 1.16.0 formcreator 2.13.8, datainjection 2.13.4 fields 1.21.6
Offline
Please check if the mail related GLPI jobs are running and check their state. Please check also related linux logfiles under /var/log/...
Hope this helps
Задания выполняются с приемом почты, выполняется отправка сообщений при создании заявки. Но комментарии не уходят.
Offline
template language is set to "english"
If user language is set to russian, notification can not be translated and is not send.язык шаблона установлен на "английский"
Если пользовательский язык установлен на русский, уведомление не может быть переведено и не отправляется.
Спасибо! Помогло
Offline
Pages: 1
Topic closed