You are not logged in.

Announcement

 Téléchargez la dernière version stable de GLPI      -     Et vous, que pouvez vous faire pour le projet GLPI ? :  Contribuer
 Download last stable version of GLPI                      -     What can you do for GLPI ? :  Contribute

#1 2020-01-30 19:44:56

Phorta
Member
Registered: 2018-08-02
Posts: 16

[Plugin Barcode] does not generate file and does not generate identifi

Hello
I am using glpi on version 9.4.4 with barcode plugins version 2.4.0 and GenericObject versao 2.7.0

I'm having two problems
the first, when I manage the Asset Qr Code, I can't get the Asset Name or its ID to be printed next to it, or under the Qr Code which makes it difficult to print the Qrcode of multiple assets at once.
Every time I mark the name option or id as yes, this information is incorporated into qrcode which makes the web link function impossible, where the user would be directed to the asset page simply by simply reading qrcode.

Second problem... When I have the QRCode PDF File generated, a file is not downloaded on my machine, only the successfully generated file message appears in the lower right corner of the screen and I am required to click it so that the file is opened in my browser.

Offline

#2 2020-07-22 21:04:53

Phorta
Member
Registered: 2018-08-02
Posts: 16

Re: [Plugin Barcode] does not generate file and does not generate identifi

Bonjour
, J’utilise glpi dans la version 9.4.5 avec code à barres plug-ins version 2.4.1, PHP 7 et GenericObject version 2.7.0

J’ai deux problèmes
dans le premier: Lorsque je gère le code d’actifs Qr, je ne peux pas imprimer le nom de l’actif ou son ID à côté de lui ou sous le code Qr, ce qui rend difficile l’impression du code QR pour plusieurs actifs à la fois.
Chaque fois que je marque le nom ou l’option id comme oui, ces informations seront incorporées dans le qrcode, ce qui rend impossible la fonction de lien Web, où l’utilisateur serait dirigé vers la page d’actif simplement en lisant qrcode.

Deuxième problème ... Lorsque je gère le fichier PDF QRCode, un fichier n’est pas téléchargé sur mon ordinateur, seul le message de fichier généré avec succès apparaît dans le coin inférieur droit de l’écran et il est nécessaire de cliquer dessus pour que le fichier s’ouvre dans mon navigateur.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB